martes, junio 08, 2010

Esto no ye lo que parez

Publicidad engañosa, que te la metan doblá, dar gato por liebre, ...

Un día me compré un paquete que ponía PIPAS TOSTADAS, AGUA-SAL.
¡Tres en uno! Y no, no. Esto es lo que me encontré:
Las pipas... inexistentes. Más bien estaban los cascos.
El agua... no exactamente. Eran babas, de cascar las pipas.
Y la sal... eso sí que había. Rechupeteé la bolsa por dentro hasta que la propia lengua le hizo un ERE a las papilas gustativas, que se fueron a tomar por saco.

Es eso o que me comí todas las pipas y luego metí los cascos en la bolsa originaria.
Uy sí, cómo te he engañado.
¿Y si esa mano en realidad pertenece a Julia Roberts?
¿Y si el cielo es una acuarela del Museo del Prado?
¿Y si me voy ya a la cama porque es tarde de cojones?

PD: sólo una de las anteriores preguntas tiene una respuesta lógica. Solución a esta y al sudoku difícil del periódico en la próxima entrada. Gracias por comentar.

6 comentarios:

ZARATUSTRA dijo...

Ay,fia,muy buenes debin d´estar cuando volvisti meteles na bolsuca...
Lo pior ye que taben casi caducaes,por poquin que t´envenenen.
Eren de buen tamañu,eso si,y dejastei to la sal na cáscara-
Les pipes son antoxu de bon viciu,si comes una,atrás van fanega y media,la sacuca non paez pequeña...
Pero ye verdá,les coses nunca son lo que paez:cuando i dije a mi güela quel primu non podía tener fillos,soltome¡ma,pues qué engañizu!
Fartucámonos de reir,y a pocu más nos manda a durmir a la tenada.
Díjolo asi,bizarramente,y quedose tan pancha.
¡Que razón tenía,la probe,si i hubieramos puesto algo d´asuntu,otru gallu nos cantaría!
Voy jugar contigo a adivinar la respuesta lógica:¿la manuca de Julia?no...la de julia ye más fea.
¿Acuarela del Prado?no,eso ye una semeya del patiu luces.
¿Que te vas al camuezu porque ye tardi?ESA,esa ye la que mi gusta.
¿puedo escoyer premiu si acierto?
Quiero,quiero...quiero que vuelvas a escribir cuando te paezca,con el mismu sentíu del humor que hasta ahora.
Y a ver si esos simplacios de per ehi comenten algo,que bien pocu cuesta.
Hoy contesto en bable de mi cosecha,que ye lo que mamé de críu,aunque non sea muy académicu.
Y hablando de gatu por liebre,tengo un disgustu de munchu cuidau:tenía la gatuca de mi barriu una camada de 4 gatinos que daba gustu velos,ya estaben de tres semanes,unu yera negru,otru roxu,y otros dos blanquinos,la mi ilusión diaria yera velos to los dies nel cestu que los tenía un vecín...la gata diba cebalos y ya los tenía casi...y ayer...
dixom´el vecín que desapaecieron,que debió llevalos la foína,que va dis que anda per ellí,merodeando.Que esto pasa por que ellí ya non vive nadie,y anden como pedru per so casa,que si,fía,que tantu protexer la natura cualquier dia van comenos,que to tien que tener un equilibriu,en fin,que nos quedamos sin gatinos,con la plaga de ratones que hay.
Ya me dirás si acerté o me mandes a la pila cuchu.
Como siempre,un saludu, que to te salga bien,aunque no lo quieras.
zara

Arimike dijo...

Estes son les respuestes que más me presten, les que son d'andar per casa. La llingua que se fala'n zapatilles.
Gracies por apaecer por aquí a cada llocura de esta fata.
Déxesme cola patata nun puñu.¡Probes gatinos! Colo que a mí me gusten...
¿Y la gata tamién despaeció?
Acertástila de plenu. Y de premiu... tocote una máquina de fabricar peos. Es decir: una lata de fabada litoral. Pué pasar usté a recoyela de aquí a quince dís. Nun se pase ni media hora o tendrá que llamber la chapa pa encontrai el gustu.
Saludos. O meyor dixo: ¡Qué ho!.

ZARATUSTRA dijo...

Pues hoy tengo que date una buena noticia:taba yo tomando un culín de la mio sidruca de casa,que me taba gustando cosa fina,cuando pasó la gatuca per ellí como acustumbra de siempre a pasar,y yo que la ví dijei "mala madre,que non defendiste los gatinos,que vinol´bichu y espantaste,cobardica",bueno de tou y en esto que que´l mismu Dios me abrió los güellos,y mirando de reoxu...coime,¿non veo´l gatucu blancu asomar por debaxu unes tables que tengo yo na cera un pocu mas abaxu?.Diome con la mala ostia nes narices.Agarro la linternina y escuco un pocu per la madriguera:ellí taben el blancu,el negru y el roxu,faltome el otru blancu que nun sé del paraderu.
Y dandoi yo al tarru,que en veces val pa algo más que pa enfruncir el ceñu,vínome la idea de que tal vez aconteció un ataque del bichu,jodieron´i un gatu,y la probe fizo lo que´l sentiu común i hubiera dictao a cualquiera:cambialos de sitiu.
Así que ni tocalos,dexar que la gatuca los cuide ye lo más prudente y recatáu,y pidir perdón a la probe,que ya bastante tien.
Fáltame un,pero toi contentu,como tu bien dijiste:"les coses no son lo que parez"
O por lo menos,no siempre.
¡A ver si los saca!
¡Casi mi tomo otra de sidra de contentu que taba!pero non,que ye de casa pero enfila.
Gracies por rendei a esti llocu.
zara

ZARATUSTRA dijo...

Donde diz rendei,debe decir respondei,que esta jodía máquina comiome unes lletres...
zara
¿o sería la sidruca?...

Arimike dijo...

Sí sí, del riego va ser. Del riego escanciau.
Anda pillín, ¿ya cerrasti les gallines?

ZARATUSTRA dijo...

Téngoles siempre cerraes,que esti mundu ye muy peligrosu.
Elles viven su vida desde allí,ven el planeta a través del alambre de su gallineru,y no quieren más...tal vez que alguien les tire miguques de vez en cuandu,pa picoteales y comeles si son de su gustu.
Sólo eso piden,y lo agradecen con una o dos docenes de huevos.Creo que paguen sobradamente.
Pero eso son les gallines,la gente somos otra cosa.
zara
saludos