domingo, enero 15, 2012

dejad

El gaitista del pueblu.

Tocaba la gaita y cuanto más soplaba, más hojas se le acercaban.
Y así se convirtíó en el gaitista del pueblu.
Todos los lugareños querían que les limpiase la finca a ritmos de xiringüelu y él, sin un pelu de tontu (por lo menos en la cabeza), les cobraba un potosí (al cambio unos 2500 euros).

No sabemos desde cuando actúa por nuestras tierras. Tiene acento sureño y hay quien dice que le echaron del Sáhara por soplagaitas.
Sus aficiones favoritas son tocar la zambomba, pisar hojas secas y robar sotanas en el Vaticano.
Si tiene usted algún problema y se lo encuentra, quizás pueda contratarlo. ¿O eso era el Equipo A?

1 comentario:

ZARATUSTRA dijo...

Vaya raru que ye esto,parez que la crisis cambionos tos los formatos.Intentaré acostumbrame.
Pues esi paisanu non paez que cobre munchu,porque tien pinta de probe.Dame algo de penuca,seguro que tien una latina con cuatro perruques más acá,que non se ve na foto,de lo que i echen al pasar.
Lo buenu ye que tien pocu gastu n'el barberu,non se afaita ni tien pelu.
Les fuelluques,ya puede dir recogiéndoles pa facer un colchón,porque non sé onde va durmir.
Y la gaita,que la queme pa calentase,que tien cara de fríu'l probín.
(Bueno,yo estiré y estiré esti cuadru pa escribir,tou sea que luego salga partíu per la mitada.)
Non sé a quien se me paez...al madreñeru,al ferrador,segador non ye,porque faltai el gachapu,el casu ye que gaiteru non,porque casi nunca toquen sentaos.
Ye un impostor!ya sé quien ye...como no lu voy a conocer!si me saca tos los años les poques perres que me queden despues de vender el xatu:el inspector de hacienda desfrazau de gaiteru.Ya me parecia a mi que non diba librame del.
Pues non hay perres,asi que a correla per ehí.
saludos
zara