domingo, marzo 10, 2013

Entrugues

¿Por qué tenemos mariposas en el estómago?
Pues porque si tuviéramos elefantes correríamos peligro de que viniera un rey y nos hiciera un boquete bajo el esternón. Aunque luego algunos temas monárquicos pueden hacerte unas úlceras de estómago como si te hubieras tragado la bomba atómica remojada en chile picante.

Ouh yeah. ¿Les apetece jugar a un juego? ¿Sí? Allá vamos.
Gana el que aguante más con la cabeza bajo el agua.

No vale arrugar ahora el foc(p)icu. Dijiste que sí. A la una, a las dos y a las... brrrrrbrrrrrrr


to be continued...

5 comentarios:

ZARATUSTRA dijo...

A ver,que con tantu idioma toi perdiemdome.
Castellano,catalán,bable,inglés...vaya liu.
Menos mal que´l catalán ye apaecíu al castellano,pa algunos español.
Ye casi como´l bable,quitando alguna palabruxa rebuscá.
No sé onde lleí que´l catalán lu falen más de 10 millones de persones.
Paezme que se llos fué la manuca.Ni de coña...
El mismu bable oficial non ye lo que i escuchaba yo a mi güelu,que vino a esti mundu en 1889...igual ye que los de ahora saben más que los de anantes.
Como veo que me estoy perdiendo,debo preguntar qué significa "entrugues".Puede ser entradas,o tal vez preguntas.
Busquelo en una paginuca que dicía que traducía,y púsome que "avellanes".Mas tardi vi que taba en pruebes,menos mal...
Luego púsime a xugar al xuegu que propusisti.
Diva yo muy campechanu a meter el tarru debaxu´l agua,cuando caí na cuenta...¡el que gana va pal nichu,porque ta afogau!
Non me fagas eses trampes,que yo pícome.
Y lluegu vas y despídeste con un petó.
Pasé de golpe de ofendíu a encantau,porque de mano dixe:mira esta,si non me ta tirando un peu...
Salvasti que miré otru diccionariu,esta vez catalán,y sacome de dudes.
Mándote yo otru muy gordu.
Besu,non peu.
Y nun sé porqué tenemos mariposes ne´l estómagu,pero seguru que ye más de provechu que tener grillos.
zara

Arimike dijo...

Pues si me mandes un peu tas dándome un pie. Y no ye cosa pegame la patada ahora que decidime volver al redil. Amás, sales perdiendo porque a pataes era la reina del patiu. Xugaba de defensa porque dábaseme mal la pelota pero dar pataes... hasta a les pelotes!
Ah, perdiste!! Di la verdá, sacasti la tiesta pa comentar. Marujón! Jajaja

ZARATUSTRA dijo...

No,no,ni pataes ni ná,que toy feliz de que volvieres,pa encima ahora yes casi pa mí solu,porque non veo a nadie por aquí.
¿Y xugabes al futbol de defensa?Pues yo de porteru,porque había menos que facer...hasta que llegó Pepón un día y dixo:"parta Xuacu,que voy tirar...o rompo´l vixigu,o mato´l amparador" y solmenome tal pepinazu ne´l propiu sitiu les pelotes que non me quedo más gana xugar(al futbol).
Ya que perdí al xuegu tuyu,dime que fué lo que perdí...
Y sí,saqué la cabeza pa comentar.
Por comentarte pierdo yo el xuegu y la cabeza.
zara

Arimike dijo...

pero bueno home!! ¿No tenís aprendío lo de "¡¡no vale cañoooo!!"? Esa ye la primera regla del patiu. Igual que usar les chaquetes de palos virtuales de portería (que cada un torcía la llinea pa onde-y convenía).
Perdiste... la llibertá. Ahora tócate venir a comentame cada entrada. Y si te portes bien, hágote una reducción de condena.
Yo.

ZARATUSTRA dijo...

Ye la primera vez que xuego y que vale más perder.
Bueno,la llibertá siempre ye una putada perdela.
¿Y si me porto bien hácesme una reducción de condena:tú?Ah,non que pusiste un punto depués de condena y no dos.¡Vaya!ya me parecía a mí demasiau chollu.
zara